نسيم الورد العطر
مرحلا بك زائرنا الكريم انت الان فى منتدى نسيم الورد العطر
ننشرف بدعوتك اليه لللانضام والتسجيل به

ونعدك بقضاء اجمل الاوقات معنا

نسيم الورد العطر
مرحلا بك زائرنا الكريم انت الان فى منتدى نسيم الورد العطر
ننشرف بدعوتك اليه لللانضام والتسجيل به

ونعدك بقضاء اجمل الاوقات معنا

نسيم الورد العطر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نسيم الورد العطر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
الساعة الان
المواضيع الأخيرة
» اللهم عليك باليهود ومن والاهم
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالجمعة 8 ديسمبر - 21:25 من طرف غرام

» الاستغفار
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالثلاثاء 11 يوليو - 10:24 من طرف غرام

»  كيف تنصرون رسول الله ؟
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالثلاثاء 11 يوليو - 2:12 من طرف غرام

» نسيت الحروف
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالثلاثاء 11 يوليو - 2:10 من طرف غرام

» شو شعورك هلأ
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالأربعاء 1 فبراير - 8:14 من طرف غرام

» يا رب
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالسبت 3 ديسمبر - 22:47 من طرف غرام

» كيف حالكم
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالإثنين 21 نوفمبر - 16:23 من طرف غرام

» الصلاه علي الحبيب
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالإثنين 21 نوفمبر - 16:16 من طرف غرام

» مناجاة الاهي
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالإثنين 21 نوفمبر - 16:11 من طرف غرام

» ماذا تريد ان تقول للشخص الذي في بالك ؟؟
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالإثنين 19 سبتمبر - 11:21 من طرف noor

» اقوال
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالسبت 17 سبتمبر - 12:51 من طرف noor

» سجل حضورك اليومي بدعاء
موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالسبت 17 سبتمبر - 12:35 من طرف Admin

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 26 بتاريخ الثلاثاء 10 ديسمبر - 8:35
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
حاتم
موقف والله يموت من الضحك  Vote_rcapموقف والله يموت من الضحك  I_voting_barموقف والله يموت من الضحك  I_vote_lcap 
نسرين الورد
موقف والله يموت من الضحك  Vote_rcapموقف والله يموت من الضحك  I_voting_barموقف والله يموت من الضحك  I_vote_lcap 
noor
غرام
عبير الورد
شعاع
رفيق الليل
محمد22
ميسون
ايهاب
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 66 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو دلال اسامة فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 11044 مساهمة في هذا المنتدى في 2844 موضوع
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
Google 1+
عدد زوار المنتدى موقف والله يموت من الضحك  Count.cgi?df=www.midina.7olm
الاوسمه

Google 1+

موقف والله يموت من الضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حاتم
الادارة
الادارة
حاتم

اوسمه العضو :   مدير المنتدى

موقف والله يموت من الضحك  Empty
مُساهمةموضوع: موقف والله يموت من الضحك    موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالسبت 26 أبريل - 5:37

مـن اولها كدة دى مـنقولة موقف والله يموت من الضحك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه                                                       

كان في جنازة من يومين / بعد الجنازة ما خلصت والميت اتدفن/ الناس جابوا النعش وحطوة قدام باب المسجد / واحد من أهل المنطقة نزل المسجد الساعة 3 الفجر علشان يصلي ركعتين قيام ليل / ملقاش عامل المسجد خالص / قعد مستني شوية / لقي الجو برد وكان هو مخفف / راح طالع فوق النعش وفتحتة ودخل نام جوة / متعرفش إزاي جاله قلب ينام جوة؟ عم عاطف عامل المسجد جه فتح المسجد / وشغل إذاعة القرآن الكريم / وبدا يجر النعش لوحدة جوة المسجد / حتي لو النعش فاضي بيكون ثقيل جدا لإن النعش فى الأرياف والفلاحين خشب سميك جدا / لغاية لما دخل النعش فى مكانه / ناحية القبلة متطرف أقصي اليمين . عم عاطف أقام الصلاة / حظي الإسود جه فى إني واقف قصاد النعش علي طول / كنت واقف وجنبي راجل فوق الخمسين سنة ناحية اليمين / وواحد شاب قدي فى العمر ناحية الشمال . الإمام قرأ الفاتحة وأنا بأمن الواد اللي جنبي حس إن النعش بيتحرك / وكان لسة بيكبر تكبيرة الإحرام / بصلي كدة وقلي " النعش بيتحرك" / أنا مقدرتش امسك نفسي من الضحك قطعت الصلاة وقلت لية " أنت أهبل يلا ؟!! " / كبرنا تكبيرة الإحرام وعمك الإمام بيقرأ فى سورة النجم . فجئة لقيت النعش بيتحرك وواحد بيرفع الغطا / تخيل إنت بتصلي ولقيت واحد طالع ليك من النعش وبيفرك فى عنية وبيتواب وبيبصلك ويقلك " هو انتوا أقمتوا الصلاة يا بشمهندز؟" . الراجل اللي كان ناحية اليمين وقع علي الأرض من الرعب / أنا جريت من المسجد حافي والواد اللي كان بيصلي جنبي ناحية الشمال بيجري ورايا حافي هو كمان / أنا وصلت بيتنا فى زمن قياسي وطول الطريق عمال أقرأ الشهادتين / الواد كمل الطريق وهو علي لسانة " تتتتتيت يا جدعان ... الراجل طلع من النعش .. دا انا اول مرة أصلي الفجر فى حياتي يا ولاد الكلب" وكمل جري وهو حافي / انا أول ما دخلت البيت قفلت جميع الشبابيك والبيبان ونزلت تحت البطانية ومسكت المصحف . انا لغاية دلوقتي مجبتش الشبشب
غرام
المشرفة العامة
المشرفة العامة
غرام

اوسمه العضو : وسام

مُساهمةموضوع: رد: موقف والله يموت من الضحك    موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالسبت 26 أبريل - 20:15

Surprised  Surprised  Surprised  Surprised  Surprised
حاتم
الادارة
الادارة
حاتم

اوسمه العضو :   مدير المنتدى

مُساهمةموضوع: رد: موقف والله يموت من الضحك    موقف والله يموت من الضحك  I_icon_minitimeالخميس 22 مايو - 16:09

Surprised  Surprised  Surprised  Surprised  Surprised  Surprised  Surprised

موقف والله يموت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هل يموت الحب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» هل الحب يموت
» هل تعرف متى يموت القلب ؟؟؟
» وصية صيني قبل ما يموت
» والله محتاجك